Ivan` Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) hei jeg undres på en ting , se nederst på denne siden der det er merket med rødt , jeg har samme i mitt kabinett "cheaftec" hvorfor er dem farlige (se bilde Merket med røde piler) kabinette "trykk her" *Emnetittel redigert av moderator - lite beskrivende tittel, samt brudd på tre-ords-regelen* Endret 15. september 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Sikkert fordi de spiser deg opp hvis du er slem... De har masse skarpe kanter tror jeg, som du kankutte deg stygt på. Lenke til kommentar
Ivan` Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 ja det viste jeg da, men trodde det fucka hardwaren,menmen oki Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Øhh det der er jo bare et TT kabinett i mindre størrelse da... Eller tar jeg helt feil nå Det med at de kantene var så skarpe har vel ingenting å si siden det ikke er så veldig ofte en normal PC bruker ikke skifter/setter inn nye 5 1/4 enheter i kanbinettet sitt Lenke til kommentar
likferd Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Dere skal ikke spøke med skarpe kanter i kabinetter.. Jeg skulle løfte av toppen på en møkka-kabinett av ukjent merke, og vips, der hadde jeg tapetkniv-kutt over 4 fingre.. Den kanten var seriøst omtrent like skarp som en tapetkniv.. Lenke til kommentar
Ivan` Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 ja sant så sant, er ikke til å spøke med , men nå vet jeg det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå