jonasto Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 hei, jeg har en p3 667 mhz og en 17" LCD som jeg har kjørt 32 bit farger på,men synes det "lagga" litt når jeg scrolla etc på nettet. Jeg satt ned colors til 16.da gikk det meget bedre. Vil jeg merke noe forskjell på bilder,video,nettsider etc med denne nedsettingen av farger? Er ikke interissert om alt blir blassere. Da klarer jeg meg med lit lagging. Jeg spiller aldrig. Kun internett,bilder og video. Takk Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 hei,jeg har en p3 667 mhz og en 17" LCD som jeg har kjørt 32 bit farger på,men synes det "lagga" litt når jeg scrolla etc på nettet. Jeg satt ned colors til 16.da gikk det meget bedre. Vil jeg merke noe forskjell på bilder,video,nettsider etc med denne nedsettingen av farger? Er ikke interissert om alt blir blassere. Da klarer jeg meg med lit lagging. Jeg spiller aldrig. Kun internett,bilder og video. Takk Dette der har vel mere med at du må oppdatere skjermkort driverene dine. Da skal det ordne seg Lenke til kommentar
jonasto Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 mja.tror ikke det! har oppdatert dem. MEn vil jeg merke noen grafiske forskjeller fra 32 til 16 bit. På bilder,video etc. Spiller som sagt ikke noe som helst. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Om du merker noe er det bare du som kan se. Om du ikke merker noe så er vel det bare supert at du har blitt kvitt lagginga? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Personlig har jeg ikke lagt merke til noen forskjell. Bruk 16 bit hvis det scroller best. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Det man gjerne merker først når man bytter fra 32 til 16-bit farger, er at det som før var myke graderinger (mørk farge som blir lysere og lysere, f.eks.), vil nå vises som "hakk". http://www.firingsquad.com/media/article_i..._article_id=173 Her er et par bilder som illustrerer det ganske greit. Lenke til kommentar
jonasto Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 det er jo litt forskjell på bildene da. Men får vel heller klare meg! er jo ikke så stress da!! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Vel, hvis man ser godt etter så kan man muligens se forskjell. Man går tross alt fra 16,7 millioner til 65536 farger. Men det er ikke så lett å se sånn generelt sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå