osse-mon waits for alice Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Ah, Florida! Ha en fin tur! Hvor eksakt går turen? Den går til orlando...! Gleder meg ganske mye, det blir første tur til USA for min del Har hatt lyst til en slik tur ganske så lenge psilocybe: Bedre topic nuh? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Orlando er jo bra. Theme parks på programmet? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Ohhh du kan glede deg! Dog eg har kun vært i theme parkene og så lite til selve byen. Lenke til kommentar
cherryk Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hvis du skal til Orlando må du ikke glemme å få med deg "Verdens største McDonalds". Den er helt fantastisk, du får kjøpt t-skjorter og alt.. Kennedy Space Center er vel også et must? Og krokodillene/alligatorene(husker ikke hvilken) som kryper rundt på parkeringsplassene på Walmart. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Jeg har planer om en god del steder, ja... Kennedy Space center, BLA... Vet ikke om verdens største McD er noe for meg, though Gleder meg derimot masse til Universial studios! Hurk! Bare 10 timer igjen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Gå og legg deg! Hehe en ting eg angret på når eg var på universal studios var at eg valgte å gå på de kuleste themes med engang og da virket alt annet kjedelig. Dessuten blir de kule tingen mindre køer på senere på kvelden. De 2 store themes som var der når vi var der var Tilbake til fremtiden og T3. Enjoy! Lenke til kommentar
Opus Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 God tur til USA. Tråden stenges btw pga. atter en elendig topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg