Prebo Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Har du prøvd den nyeste patchen til spillet? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 ingen om har noen svar på probleme mitt? Ikke annet enn at jeg har samme problem som deg, og så og si samme maskinvare. Kan det være noe med ati kort? Det ble spekulert i dette her: http://www.hardwareanalysis.com/content/topic/15623/?o=0 som er en lang tråd med problemer i C&C men det kom ingen konklusjon. De kompisene dine som spiller uten problemer, hvilke kort har de da? Lenke til kommentar
genetex Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 jaja jeg får leve med det:( gonatt.. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) ingen om har noen svar på probleme mitt? Ikke annet enn at jeg har samme problem som deg, og så og si samme maskinvare. Kan det være noe med ati kort? Det ble spekulert i dette her: http://www.hardwareanalysis.com/content/topic/15623/?o=0 som er en lang tråd med problemer i C&C men det kom ingen konklusjon. De kompisene dine som spiller uten problemer, hvilke kort har de da? Hadde 9700 før, spillte Generals på max uten problemer... tror ikke det har noe med ATI kort... Endret 15. september 2004 av Prebo Lenke til kommentar
srbz Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Antar du ikke så at jeg spurte i sted: Hvilken/hvilket (ram/RAM/minne) har du? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hadde 9700 før, spilet Generals på max uten problemer... tror ikke det har noe med ATI kort... Nei.. det er sikkert riktig det. Lett for at løsningsforslagene blir litt far-fetched når man har prøvd det meste Lenke til kommentar
genetex Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 de bruker geforce ettellerannet:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå