cowai Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Nå kommer kulda for fullt hos meg, hjemme i kvinesdal... musa mi er sykt kald! Lurte på om det gikk ann å sette noen varme tråder i musa mi... Slik at jeg kan lodde det på 5v uttaket i musa via usb'en. Varmetrådene må ikke (og trenger ikke) være særlig krafig.... Eventulet peltier på 5-6watt Fryser noe voldsomt på hendene Det er 17-18 grader i kjeller'n, men midt på vinteren detter det ned til 11-12 grader Takker for svar Endret 15. september 2004 av cowai Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 vel, du kan jo se om du finner peltier element, og så bruke noe kobber for å lede varmen over til håndflaten, kanskje flere ledninger får å lede varmen over til museknappene, men du må passe på å ikek ha det så sterkt av plasten smelter... Lenke til kommentar
cowai Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 http://www.quick-cool-heattransfer.com/pel...6-004-15_1.html Er dette et 0.36watts peltier? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Nå kommer kulda for fullt hos meg, hjemme i kvinesdal... musa mi er sykt kald! Lurte på om det gikk ann å sette noen varme tråder i musa mi... Slik at jeg kan lodde det på 5v uttaket i musa via usb'en. Varmetrådene må ikke (og trenger ikke) være særlig krafig.... Eventulet peltier på 5-6watt Fryser noe voldsomt på hendene Det er 17-18 grader i kjeller'n, men midt på vinteren detter det ned til 11-12 grader Takker for svar Skal jeg varme musa di? Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Nå kommer kulda for fullt hos meg, hjemme i kvinesdal... musa mi er sykt kald! Lurte på om det gikk ann å sette noen varme tråder i musa mi... Slik at jeg kan lodde det på 5v uttaket i musa via usb'en. Varmetrådene må ikke (og trenger ikke) være særlig krafig.... Eventulet peltier på 5-6watt Fryser noe voldsomt på hendene Det er 17-18 grader i kjeller'n, men midt på vinteren detter det ned til 11-12 grader Takker for svar Skal jeg varme musa di? lol..passer vel ikke helt hjemme her Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg anbefaller en varmeovn.. Hadde ikke det vært det enkelste? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Peltier er bare tull. Bruk en varmetråd som gir maks 5-10 watt eller noe (regn på antall ohm per meter). Det må ikke bli for varmt, ellers smelter musen. Uansett. Hansker tror jeg er like greit;) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Det finnes battridrevne varmesåler til å putte i skistøvler ol. Kanskje disse kan moddes til å fungere på musa? Ulempen med dette er at disse varmesålene som regel er relativt dyre. Ca. 1000kr. om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Preludiac Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) kan sikkert anbefale og kjøpen en sånn hanske som er øverst på denne sida, evt ribbe den og montere de varmetrådene i musa, eller bare få tak i en høyrehanske og bruke den som den er. Clasern selger også denne tråden, som kan brukes til varmetråd. Montering osv gir jeg meg ikke inn på Endret 16. september 2004 av Preludiac Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 12 grader hjemme! Uhhhh, ny isolering er vel en bedre invistering Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 12 grader hjemme! Uhhhh, ny isolering er vel en bedre invistering Hehe tenkte på det samme.. istedenfor å drive å varme opp musa.. tull.. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Er ikke så mye effekt du kan trekke gjennom USB kabelen og pluggen på hovedkortet. Er du en gamer er ikke akkurat en ekstra strøm ledning hengenes etter musa å foretrekke! Noen veldig tynne votter+ Fingervanter i tastaturet? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Nå kommer kulda for fullt hos meg, hjemme i kvinesdal... musa mi er sykt kald! hehe hvilken mus? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Nå kommer kulda for fullt hos meg, hjemme i kvinesdal... musa mi er sykt kald! hehe hvilken mus? Fjortiss? Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 eh kanskje få det varmere sett inn en varmovn.... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Polvotter og vodka Nei seriøst, varme musa...Doh! Kjøp deg en bra oljefylt varmeovn på 1000Watt. De har vist noen på f.eks Elkjøp til under 300,- Lenke til kommentar
razer Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Kanskje et par effektmotstander hadde vært tingen? Her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå