calvinhobbes Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg vurderer å legge inn navn på personer på bilder i f.eks. Photoshop Album. Spørsmålet mitt er om denne informasjonen blir lagret hvis jeg brenner bildene på cd. Tullete å gjøre all jobben forgjeves... Takk! Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hvis du brenner en backup fra PSA, så blir vel all informasjon som tags osv. puttet inn på backupen. Dette ligger lagret i en egen database ("catalog"), så hvis du brenner bildefilene rett ut fra harddisken på normalt vis med f.eks. Nero eller lignende, så kommer det ikke med. Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hvis du brenner backup så skal alt bli med. Hvis du bare brenner enkeltbilder (dvs. ikke full backup) ut på cd så er det ikke sikkert du får med noe som helst. ACDSee skal ha en slik funksjon men denne fungerer ikke. Om PSA har den eller ikke det husker jeg ikke men jeg har en viss aning om at den ikke gjør det. Det enkleste du kan gjøre er å teste. PSA ligger ute i en starter edition og hvis den ikke har mulighet til å brenne kan du si ifra, jeg har fremdeles PSA liggende hjemme et sted så jeg kan teste for deg. Lenke til kommentar
calvinhobbes Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Det enkleste du kan gjøre er å teste. PSA ligger ute i en starter edition og hvis den ikke har mulighet til å brenne kan du si ifra, jeg har fremdeles PSA liggende hjemme et sted så jeg kan teste for deg. Takk for tilbudet, men jeg tenkte å prøve det selv når jeg får tid. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Ser da ut som den skal klare dette. Men er det mulig å få dett opp katalogen om man har for mye bilder til å dekke en CD eller en DVD? Må man lage flere Kataloger da? Endret 21. september 2004 av Arve28 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå