Abruzzi Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Greit d-link er ikke perfekt. Den hopper ut noen ganger men kommer tilbake etter 2 sek. Noen som hvet årsak og løsning? Lenke til kommentar
notorled Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Det har vært en del tråder i forumet vedrørende problem med stabiliteten på den trådløse delen på en del D-Link-routere, grunnet buggy firmware. Min egen erfaring er heller ikke helt god når det gjelder kvaliteten på D-Link's firmware på en ikke-trådløs router. firmware på d-link er helt håpløs... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) D-Link DWL 2100 AP. Hadde den i èn hel dag, før jeg returnerte den. Signalet forsvant etter 10m i åpent terreng, routeren må restartes (kald-restart) for HVER instilling man "Apply"-er (noe som tar 30 sekunder for hver gang). AirPort Express med AirTunes. Kjøpte denne dagen etter eg leverte inn D-Linken. Funket straight-out-of-the-box. Trådløst musikk (analogt/digitalt), printerserver, flere profiler, og mindre enn powersupplyen til D-Link'en :!: Og ikke minst - konfigurasjonen er GENIAL! Man forstår faktisk hva som er hva, og selv Ola Nordmann som treåring, kan sette det opp. Velge aksesspunkt (om man har flere, kommer dem opp i samme listen) Generelle trådløse instillinger Instillinger for basestasjonen (se funksjonen for detaljert logging!) Trådløse valg (dette er første gang jeg faktisk skjønte ka multicast er) Enklere sammenslåing med andre aksesspunkt finnes ikke Og alt dette til 1350,-. Slå den! Endret 17. september 2004 av jallakim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå