MoNoXiDe Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Jeg har Fått lagt inn plexiglass i døra på min chieftech dragon miditower, og skal montere en kaldkatode (neonlys blå) inni toweret. Har kjøpt strips og stripsfester. Noen forslag til hvordan jeg skal gjøre det ? Tåler katoden at den blir stripset på, eller avgir katoden så mye varme at stripsene smelter? Hvordan skal jeg eventuelt feste koblingsboksen til katoden?? Alle tips tas imot med stor takk!!! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Tror ikke katoden lager stort av varme, i alle fall ikke så mye at stripsen smelter. Da hadde det vært lite aktuelt å ha den inne i PC-en, den er varm nok som den er.. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Katoden treger bare 1,3 til 3 W. rur det skal gå og stripse den men du murde ha noe runndt katoden i enden. Katoden er svert tynn og tåler lite. Ta litt skummgummi rundt og stript det fast. På microplex for du kjøpt et feste som du limer fast i kassa og trekker stripsen igjen. koster 5 kr stk. lykke til. Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 hvis det er selve kald katoden du skal feste er det bare å bruke teip.. den blir ikke varm. Lenke til kommentar
MoNoXiDe Skrevet 9. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2002 Tenkte bare jeg skulle takke for alle gode tips!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå