AJJ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 jeg får ikke synkronisert den mot outlook. Jeg får kontakt både over bluetooth og dockingstation, og når jeg starter synkroniseringen, så virker det som om alt virker. Animasjonen virker. Og der står den. Det virker som om den prøver og prøver og prøver og prøver, men får det ikke til. Er det flere her som kjenner til problemet? Har XP Home ENG Billiontin BT - Har virket helt fint med P900 før. PC Suite 3.0 Opplever samme problem over kabel også. Takker for all hjelp. AJ Lenke til kommentar
AJJ Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Jeg har visst funnet løsningen. Måtte avinstallere XTNDConnect først. Det er så typisk, du bruker masse tid på å finne feilen, til slutt legger du ut på forumet, og så finner du løsningen selv likevel Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hehe, bra du fant det ut iallefall Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jaja, det du fant ut kan hjelpe andre. Men skriv gjerne i emnefeltet hva som er problemet, slik at den som har samme problemet kan finne en mulig løsning. "Fikk min P910 igår, men..." sier ikke så mye om hva problemet er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå