FORD..NOZ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 hallo! jeg har bestilt dette og det jeg lurer på er om vilket kjøling det er på det kortet? er det noe som har bilde av dette kortet? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=2960 regner med at det ser slik ut jeg.. standard referansedesign fra ati. hvis jeg var deg villle jeg prøvd å avbestillt det og bestillt et radeon 9800 PRO 128Mb med 256Mbit minnebuss på i stedet.. det er et mye bedre kort til omtrent samme pris.. edit: bits og bytes.. ikke alltid like lett... Endret 15. september 2004 av Musty Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 jeg prøvd og avbestille det men det er for seint!! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Kjølingen er nok den samme som Radeon 9800 128MB versonene du ser overalt. Når det kommer til kortet du har kjøpt må jeg nok si meg enig med Musty. Kortet er 256MB, men det er alikevel 128bit. De bedre 9800 Pro kortene har som regel 128MB og 256bit, noe som er svært kritisk for om kortet er bra eller ikke. Angrerett er noe du altids kan benytte deg av. Lenke til kommentar
Enviro Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Angrerett er noe du altids kan benytte deg av. Jepp! 14-dagers angrerett. Det har jeg benyttet meg av flere gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå