akira7 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg er forsatt en stolt eier av 6610 og den er snart 2 år gammel. På tide å bytte ut mobilen med en ny klapp. Ser at 6260 ser lovende ut. Noen som vet når den lanseres? Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg er forsatt en stolt eier av 6610 og den er snart 2 år gammel. På tide å bytte ut mobilen med en ny klapp. Ser at 6260 ser lovende ut. Noen som vet når den lanseres? Sannsynligvis veldig snart. Den skal komme i dette kvartalet, altså før september er over. Om de holder hva de sier får vi vente å se, men håper jo på det. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Jeg håper det, for jeg må ha en ny mobil fort! Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Dangaard har ikke peiling på dato. De tipper i oktober / November. Nokia SUGER med tanke på release datoer......De tror at de kan hype opp stemningen ved å holde folk på pinebenken... Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Større skjerm, bedre kamera og bedre batteri, så hadde den vært en sterk kandidat for meg. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Den mobilen er jo lansert. Det som er riktig å si er når den kommer ut i butikkene. Når den blir tilgjengelig. Lenke til kommentar
haarek67 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Den mobilen er jo lansert. Det som er riktig å si er når den kommer ut i butikkene. Når den blir tilgjengelig. Godt poeng!! Har satt meg på "mail-varslingen" til Nokia, og får beskjed med en gang den foreligger i butikkhyllene *gleder meg* Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Flyttes til rykter og nykomlinger Lenke til kommentar
Tigerstaden Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Slettet Endret 5. oktober 2004 av Tigerstaden Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Var på oslo city idag og spurte noen mobilforretninger om når den kom, de fleste sa de ikke visste men en sa den kom på...... Mandag Vet ikke om han bløffa meg men jeg tror da ikke det..... EDIT: Hvorfor skulle han det liksom? Endret 2. oktober 2004 av Eirik-h Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå