Stoffi_Who Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Bruker Dc og nå får j eg ikke opp main hub lista kan noen hjelpe meg??? Tenke.. Hvem Gidder Å Tenke Nå For Tia??? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 kategorien var jo rett, men ellers var vel alt feil? dårlig topic, spørsmål som du lett finner ved et søk, enten her eller på google, unødvendig mange tomme linjer, for ingen ting... Lenke til kommentar
Stoffi_Who Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Hva mener du? Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Du lærte ikke imponerende mye av å få stengt en tråd bl.a. pga dårlig topic... Lenke til kommentar
Stoffi_Who Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 hva ... jeg men jeg fatter ikke hvor jeg skal gå inn jeg??? jeg så dere snakka om dc her så jeg tenkte jeg skulle spørr Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Denne gangen er det riktig forum, men topic (tittelen på tråden din) sier ingenting om hva du lurer på. "Hallo Hjelp Meg" burde heller vært noe sånt som: Tittel: "Direct Connect problem" Undertittel: "Får ikke opp main hub lista" eller Tittel: "Problem med main hub lista i DC" Kort sagt noe som beskriver hva du lurer på. Klarere nå? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Elendig topic. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg