andreas88 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Unespected program error Error Number : 438 Description : Object doesn't support this property or method Build Number : 1 Module Name : modAutoFill Procedure Name: autoFiller Line Number : 109 Date and time : 15.09.2004 21:13:39 ABORT RETRY IGNORE Dette er inni en ramme når jeg går inn på alle mapper på min datamaskin, men viss jeg går inn via "utforsk" så går det som vanlig. Er det noen som hr peiling på hvordan jeg skal få fjernet dette ?? er det ett virus i d hele tatt? har noen hatt d samme problemet?? for å komme videre må jeg trykke ca. 3-4 ganger på abort knappen, det må jeg for å gå videre til alle andre mapper også ! Endret 15. september 2004 av andreas88 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Har du nevnt alle symptomene? For hvis det er slik at angrepene på Caps Lock og den automatiske SMSifiseringen av språket ikke skyldes viruset, er det seriøs grunn til bekymring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå