Undik Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Jeg har intellimoune 3 som jeg skal ha en 50 mm vifte i. Men jeg lurer på hvilke ledninger fra usben som er strøm.. Noen som vet det? Jo og, hvor mange MM er LED lyset inni musen? Koz (hehe) Endret 15. september 2004 av moppas Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det er vel som regel en helt vanlig 5mm klar LED som lyser i en farge vil jeg tro.. Men ang. usb saken, jeg har ikke peiling Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 jeg lurer på om det ikke var svart og rød, men jeg er ikek sikker, har du multimeter, så kan du jo bare måle.. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Usb = Rød +5 volt.. Svart\brun = jord Og de to andre (blå og gul?) = datasignaler... så nå vet du det legg inn bilder etter at du er ferdig med moden da Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 høres kult ut BILDER:BILDER:BILDER Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Du skulle vel ikke tilfeldigvis ha vært innom metku og funnet inspirasjon Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Du skulle vel ikke tilfeldigvis ha vært innom metku og funnet inspirasjon Sorry at jeg flyr 99%off topic her, men jeg holder på med finpussingen av en slik.. Den blir fet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå