spaktacus Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Har et litt eldre digitalkamera som kun har PC-kabel med comport-plugg. Har også en overgang fra com til USB da min PC ikke har comport(9pin). PC-en klarer ikke og finne noe kamera, er det noen som har peil??? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Du må vel kanskje installere drivere til kameraet? Annet enn det vet jeg ikke, men jeg vil egentlig anbefale en 6\7-in-1 kortleser, er utrolig kjekt, så slipper du også kluss med kabler og slikt Lenke til kommentar
spaktacus Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Vel, jeg har lagt inn drivere, men ikke f... Maskinen finner overgangen, men ikke kameraet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Du har slått på kameraet, om det trengs? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120884&cks=SER <-- om du ikke får det til, så kan du vurdere å kjøpe en slik, har den selv, og det fungerer fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå