Selvbyggern Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hvis man har et grafikkort (i dette tilfelle x800xt) som klarer 146 bilder på et spill hvert sekund, ville man da ikke bare få 75 bilder hvis man har en skjerm som kjører på 75hz. Jeg trodde 1hz= et bilde. Er litt n00b på dette, så det hadde vært bra hvis jeg fikk et svar! Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Du vil kunne få deler av flere frames (2 i dette tilfelle) per refresh (hz), sett at ikke vsync er på. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 du vil uansett ikke se mer enn ca. 60, uavhengig av skjermkort og skjerm. øyet er ikke raskere Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 du vil uansett ikke se mer enn ca. 60, uavhengig av skjermkort og skjerm. øyet er ikke raskere Feil, for ørtende gang, har ikke vi vært oppe i denne diskusjonen før? Det er ingen kjent grense på hva øyet kan oppfatte av frames. AtW Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 "vi" har ikke hatt den diskusjonen før. fikk vite det av læreren min i naturfag i fjor. denne personen er utrolig glup. menmen, sier du det så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå