Cerunnir Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Er det noen som vet en måte jeg kan skru ned lysed bak på denne skjermen. Slik at det ikke kommer to linjer med lys oppe og nede når bakgrunnen er svart. F.eks widescreen film og svart bakgrunn i windows. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det er flere som har klaget på markante baklys på dette panelet, så det er nok ikke så mye å gjøre med det da dette er en produksjonssak. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hadde samme problem med min eks Samsung 710T. Var som å sitte å se inn i ei lampe. Sendte den i retur. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Merker ikke dette på 710V, den var generelt for lys med fabrikkinstillinger, men ble bra etter et par kalibreringsrunder. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg har standard oppsettet fra fabrikk på min 710N, og den funker veldig bra Men er alltid noen det er mindre feil/kosmetiske feil på, desverre Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg har ikke problemer med baklys på min 710N. Baklyset er jevnt over hele skjermflaten. Jeg har skrudd ned lysstyrken til 35. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå