hanaud Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Har VCD Easy, men det er litt komplisert.... Har også Nero 6 Ultra Edition. Det er enkelt å bruke... men det jeg er ute etter er program som kan dele opp filmen i kapitler. Det får ikke jeg til i Nero... Altså hvis du har en film du skal brenne og du vil dele den opp i kapitler og legge kapitlene med bilder inn i hovedmenyen... Noen tips? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Pinnacle Studio 8 har i hvertfall slike menyer. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Du kan dele opp i nero, men aner ikke hvordan du gjør det. se om du finner noen toturials eller noe. Jeg har et program her som heter så mye som 'dvd menu maker' men det er mest til å lage introer o.l i flash og knote og fikse der. men går ann å dele inn i kapitler- Og slik som stian sier.. De finnes i Pinnacle studios. Lenke til kommentar
gussen Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Ulead DVD PictureShow Deluxe Ulead DVD Movie Factory - Alt du trenger! Enkelt og greit! DV123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå