Skurupu Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Disse dukker opp rett etter reboot: Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Noen som veit hva det er? Og hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
aagr Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hvis du har prøvd å avinstalere et program med exe'en cli.exe og ikke fått gjort det skikkelig, kan være en årsak eller at noe bug's har tatt knekken på cli.exe. Tror cli.exe har noe med ati drivere å gjøre. Ta å kjør en register rens, det vil nok få bort feilmeldinga. Lenke til kommentar
mrOwnage Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Du må legge inn .NET Framework 1.1 for å få Catalyst Control Center til å funke. Men dett hadde du vel funnet ut om du hadde orket søke i dette forumet eller på google. Omtrent tusen millioner treff på 'Cli.exe failed to'. Hvem sa latskap? ... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Jeg søkte faktisk gjennom forumet på forhånd. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg fikk også den der, men ga f**n i det hele og avinstallerte Catalyst Control Centre. Får jo tilgang til greiene gjennom Display Properties -> Advanced anyway. Lenke til kommentar
mrOwnage Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg søkte faktisk gjennom forumet på forhånd. Da er du dårlig til å leite,svaret ligger i en anna post: her Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Jeg har instalert .NET Framework 1.1 (gjorde det før jeg spurte om hjelp). Men det hjelper ingenting. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Da uninstaller du CLI, det er ikke verre. Det er bare noe fancy-schmancy greier uten egentlig bruksverdi.. Lenke til kommentar
bjarters Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Kom hjem fra skolen i dag og halve skjermen min var full av sånne application error meldinger. Takk og hadet til ati control center. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Slett hele pro(grammet)blemet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå