vanilla ice Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Heisann. Jeg har dette kabinettet. Er egentlig ganske fornøyd med det, men jeg ville gjerne ha satt inn extra vifter samt en viftestyring som passer Noen som har forslag til viftestyring som vil ta seg godt ut på dette kabinettet? Takker for alle svar Endret 15. september 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 hmm en sort sunbeam rehobus ting? husk at det er du som skal leve med det ikke vi, så du må nesten bestemme selv hva som er fint. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 hmm en sort sunbeam rehobus ting?husk at det er du som skal leve med det ikke vi, så du må nesten bestemme selv hva som er fint. Joda, seff skal jeg bestemme selv. Men var liksom derfor jeg spurte om noen hadde forslag, slik at jeg eventuelt kunne velge ut noe jeg syntes var fint og som jeg kunne leve med Venter på flere forslag... Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Sett inn vindu på siden, uv lys eller en kald katode, vekk med ledningsrot, skjær hull til vifter/lys. Da kan det bli ganske bra tror jeg Ser for meg kabinettet i hodet mitt, og det ser ganske bra ut Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Vil du ha vindu og sånt, eller bare vifter? (skulle nok ha vært postet under casemods) Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Vindu skal jeg ikke ha ikke med det første iallefall med det første. Spurte om noen hadde forslag til en viftestyring som kunne passet til mitt kabinett, finner ingen selv som passer sånn kjempe bra lissom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå