Nuffern Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Vet det finnes lydkort med optiske utganger, og jeg lurer derfor på om det er noen der ute som kan anbefalle noen av disse. Har nemlig tenkt til å bruke det til å ta opp musikk på MiniDisc-en min. Litt kjekkere enn å måtte konvertere MP3 til wav og så brenne det over på CD, for så å spille det inn på MD-en... ja dere skjønner sikkert hva jeg mener. Trenger ikke være det dyreste kortet, gjerne et litt billig.. samme hvilket merke bare det virker. På forhånd, takk =) Lenke til kommentar
phenomenon Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Kjøp "Hercules GameS. Fortissimo II", billig, meget bra (holder i alle fall for deg!), og ikke minst mini-diskens lille optiske. (har optisk ut selv og det er virkelig et must) Beste pris samt annen info finner du her: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...Fortissimo%20II Lenke til kommentar
CIder Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Har dette selv,og det funker ypperlig til MiniDisc. Har du i tillegg "Mp3 2Minidisc" (program) blir det utrolig enkelt :smile: Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 Takker for tipsene! Hadde faktisk titte litt på Hercules fra før, så jeg tror nok valget faller på den. Den har jo også kommet i en ny utgave nå.. Takker også for innspill av nyttig software =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå