AzureCloud Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Kunne tenke meg å rigge opp et DV videokamara som et overvåkningskamera. Det har Firewire utgang og jeg tenkte å benytte Windows Media Encoder for å streame ut lyd / bilde på nettet. Men, jeg vil helst unngå å ha en PC stående i nærheten av kameraet. Firewire har jo en max lengde på 5m. Derfor tenkte jeg å anskaffe 2 stk. FireWire to one UTP5 Repeater bokser, slik at jeg kan kjøre Firewire signalene over Ethernet kabler som ligger tilgjengelig. Ulempen er at disse boksene blir ganske dyre å bestille fra USA. Har ikke funnet noen nettbutikker i Norge som har disse. Noen andre ideer om hvordan dette kan løses? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Får masse reklame på jobben fra Leteng, de har sikkert slikt Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Får masse reklame på jobben fra Leteng, de har sikkert slikt Ser ikke ut til at de har en Firewire over UTP repeater. Kun en svindyr Firewire over fiber extender til over 8000,- http://www.letsshop.no/varer.asp?ARTNR=EXT%2DFW%2D1394 Den er nok IKKE aktuell... Andre alternativer? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Send dem en mail da. De reklamerer med at de kan lage det meste custom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå