kag Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Er det bare meg som reagerer negativt når jeg leser et innlegg som avsluttes med ord som "altså"? (Og deres dyslektiske forkortelsesvenner ass og azz)Jeg klarer rett og slett ikke å ta vedkommende som skrev innlegget 100% seriøst. Hele greia får et preg av umodenhet. Det finnes selvsagt flere eksempler enn altså (ass/azz), men håper dere forstår hvor jeg vil hen. Noen synspunkter? Jeg for min del har større problemer med innlegg som bærer preg av veslevoksenhet. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Helt enig, og "liksom" som er "altså's" like store, stygge tvilling! Forkastelig å avslutte setninger med det ordet, skulle ropt på psilo med ringen hver gang noen gjør det Endret 18. september 2004 av Ktulu Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Altså kan brukes foran, eller midt i setninger, for å forklare eller gjøre noe tydelig, ASSA! Liksom betyr utrolig nok lik som, og derfor må man bruke noe etter også dette ordet. Det går ikke an å si at noe er lik som og så ikke si hva det er lik på, LISSOM! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 går helt fint ann og preka normalt norsk. men har man diakelt eller no i den dur funker det. men azz og assa osv er helt på tryne. hater alle z ene som tyter ut av kjeften på fjortiser Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 hater alle z ene som tyter ut av kjeften på fjortiser Og ikke minst de som tyter ut av kjeften på Ari. Greit nok; det er noe feil med han som gjør at det er sånn, men han kler de lydene så motbydelig godt - og det er det grelleste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå