Gabriel Shear Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Må jeg installere noe for at USB portene på 1557 skal funke? Fikk ikke kontakt med digital kameraet... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 hvilket kamera har du? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 skal som regel ikke trenge det..... eneste er at det hender en må legge inn ekstra drivere for å få USB 2 til å virke.... Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Trur ikkje det, men det ligg usb driverar på cdn som følgjer med, så du kan likegodt legge dei inn. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 USB2 drivere kommer med SP1 til winxp, så bruker du enten den eller SP2 så burde alt være i orden. Jeg har aldri lagt inn noen egne USB drivere, og alt virker flott. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 USB2 drivere kommer med SP1 til winxp, så bruker du enten den eller SP2 så burde alt være i orden.Jeg har aldri lagt inn noen egne USB drivere, og alt virker flott. alle driverene skal være ferdig lagt inn på SP1 Lenke til kommentar
TechBoy Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Er det bare kameraet du ikke får kontakt med? Prøv forskjellige ting som f.eks usb-mus osv. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Funker nå, var bare noe dill dall.. Btw, synst pcen går litt tregere etter jeg la inn SP2... er det tilfelle? Noen som har merket det samme? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Kan ikke si jeg har merket særlig ytelsestap... Det jeg derimot irriterer meg GRØNN over er det idiotiske spm som kommer opp når du åpner ei fil du har lasta ned... Jeg har satt både firewall og antivirus "off" da jeg har begge deler som egne programmer, men likevel kommer dette idiotiske greiene jeg ikke har bedt om! Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Funker nå, var bare noe dill dall.. Btw, synst pcen går litt tregere etter jeg la inn SP2... er det tilfelle? Noen som har merket det samme? Min Thinkpad R40 1.3 pent m med 512MB ram og XP pro ble faktisk litt raskere etter at jeg la inn SP 2. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå