nr.4 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 audiovisuelt.no har stått stille en stund. Kommer dette nettstedet til å lanseres ordentlig i det hele tatt? Aktiviteten i audio og video-delene av forumet er ganske laber til tider, og jeg tror en realisering av audiovisuelt.no ville forandret på dette. Jeg får kanskje bare vente i spenning... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Stått stille? Har det noen gang vært noe action på av.no, hvis vi ser bort fra diverse test-artikkler? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Nah, det er derfor jeg spør om det kommer til å bli lansert "ordentlig". Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Med tanke på at ingen moderatorer/administratorer gidder å svare på denne tråden, så ser jeg det ganske lite sannsynlig. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Jepp, vi må nok leve uten. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Her var det liv, lol lol! Dette her var sløvt, admin og mods kunne gjort litt for å holde detta gående, da hadde kansje folk hengt her oftere, siste nyhet er jo fra mai! Og skal vedde på det er mye som skjer ute i hifi verdenen. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hadde vært utrolig tøft om noen hadde startet den igjen! Er det ingen moderatorer som er interessert i Lyd og bilde? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Var visst få som var interesserte i det ja. Er det ingen som vil ta over audiovisuelt.no? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hei folkens! Audiovisuelt.no _vil_ bli startet opp igjen, men når er fortsatt usikkert. Jeg har ingen dato på det fordi det fortsatt er usikkert om jeg må gjennomføre verneplikt eller ikke. Siden har ligget død en stund på grunn av dette, men den skal og vil bli gjennomlivet når jeg er sikker på at jeg slipper å tjene, eller er ferdig med verneplikten min. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Se der kom det svar. Får håpe ting ordner seg snarlig da. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Bare et år igjen da, i verste fall.. Now thats what I call a good planlegging!1!11!! Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Høres jo veldig lovende ut! Får håpe ting skjer litt kjapt ja. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Håper det blir åpnet en hifi-portal også... Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ja, ja. Enten skjer ting veldig treigt, eller så har portalen blitt gitt opp.. Synd! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Håper inderlig det blir noko av audiovisuelt.no Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 denne er ikke steng.. jeg kjeder meg.. skulle sjekk om det funket å poste her. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 denne er ikke steng.. jeg kjeder meg.. skulle sjekk om det funket å poste her. Den ble nok flytta fordi kategorien den var posta i er sletta. Svaret på det opprinnelige spørsmålet mitt i denne posten ser altså ut til å være nei. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Gjort det. Bekrefter jo bare konklusjonen ytterligere. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hvorfor er denne tråden i feilposter, og allikevel ikke er stengt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg