steinis Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 En venninne av meg sendte en link til en side på nettet. Hun fikk feilmelding i retur om illegal attachment. Siden Gmail er nytt for meg, bruker jeg den parallelt med min gamle adresse, slik at jeg får mailen begge steder. Jeg fikk derfor vedlegget i min vanlige mailboks, og der funket det helt fint. her kommer hele feilmeldingen: This is the Postfix program at host mail.bredband.no. I'm sorry to have to inform you that the message returned below could not be delivered to one or more destinations. For further assistance, please send mail to <postmaster> If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the message returned below. The Postfix program <[email protected]>: host gsmtp171.google.com[64.233.171.27] said: 552 Illegal Attachment Er det noe jeg kan gjøre med noen innstillinger, eller er dette en bug som bør meldes til gmail? Eller? Gmail fremstår imidlertid som genial, så jeg håper dette er noe som går over. Noen som vet??? Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Illegal attachment kan tyde på at det er snakk om .exe eller zippa .exe. Disse blir sperret av gmail. Lenke til kommentar
steinis Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Betyr det at ved sending av visse typer vedlegg så må jeg bruke (eller de som skal sende til meg må bruke) en annen mailadresse? Det kan vel ikke være meningen.... eller? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Neida, bare rename-fila og sen instrukser i mailen om hvordan rename Lenke til kommentar
highlander Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Les FAQ sia, alt du trenger å vite om gmail står jo det. Folk må lese readme og FAQ mye oftere. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Litt off topic: Nordmenn er faktisk blant de dårligste i verden på å lese faq, brukermanualer osv. rtfm Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Bare oss menn/gutter... Skal liksom alltid klare alt uten hjelp... Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Litt off topic: Nordmenn er faktisk blant de dårligste i verden på å lese faq, brukermanualer osv. rtfm Det tror jeg på Vi er faktisk ganske så talentløse.... kunne spart mange timer med kundebehandling hvis bare kundene kunne lest litt FØR de kommer og spør... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå