Carnifex Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 WHOHO d gikk, takk a folkens! BEste Forumet EVER!!! MVH YoYo Flotte greier Gratulerer med ett kongekort da! Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Glemte strømkabelen jeg og, men heldigvis så lager ikke Epox like uforståelige feilmeldinger som Windows, så det sto at jeg måtte plugge inn strømkabelen. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Glemte strømkabelen jeg og, men heldigvis så lager ikke Epox like uforståelige feilmeldinger som Windows, så det sto at jeg måtte plugge inn strømkabelen. Hvor kom Windows inn i bildet her? Du får jo ikke startet maskinen (laste OS) sålenge du ikke har strømkabelen i. Du får heller si at din BIOS var flinkere enn hans Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 hehe ok btw hvordan skal jeg konfigurere Grafikk kortet mitt til å yte 100%? ikke overclocke, men innstillinger altså har hørt om noen som lager drit brae drivere til Nvidia kort, vet dere? husker ikke jeg... fikk anbefalt av en fyr Lenke til kommentar
TDK Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hvis du går inn på Guru3d.com sine sider ligger det utrolig mange beta drivere av forskjellig kvalitet. Hvis du går på www.nvnews.com og på forumene der kan du få svar på hvilke beta drivere som er bra. Lykke til med et konge-kort! Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) 4000 kr for kun et skjermkort er dyrt når jeg betaler 5500 for en komplett pc.. (ok da, har rabatter *knis*) Endret 15. september 2004 av Janivars Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Glemte strømkabelen jeg og, men heldigvis så lager ikke Epox like uforståelige feilmeldinger som Windows, så det sto at jeg måtte plugge inn strømkabelen. Hvor kom Windows inn i bildet her? Du får jo ikke startet maskinen (laste OS) sålenge du ikke har strømkabelen i. Du får heller si at din BIOS var flinkere enn hans Altså, det jeg mente at jeg fikk en feilmelding med en gang jeg startet pcen hvor det sto at jeg måtte plugge inn strømkabelen. Når det kommer feilmeldinger i Windows er det ofte man ikke skjønner bæret av hva som er feil. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Lol, sier bare: @ det er mulig Håper alt funker fint nu da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå