T J Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hvordan får jeg lest av min email via djuice/telenors wapleser. Jeg har p900 og bruker Opera browser. Det går fint å gå inn på wap.djuice.no, men når jeg følger linken til online.no wap/email leser så går browseren over til .html sidene hos online. (i stedet for wapsidene) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 er du på en sånn telefon nødt til å bruke wap? kan du ikke bruke vanlig html? I såfall går du på http://epost.online.no Lenke til kommentar
T J Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 er du på en sånn telefon nødt til å bruke wap? kan du ikke bruke vanlig html? I såfall går du på http://epost.online.no Nei, egentlig kan jeg godt bruke vanlig .html, men det blir jo så enorm nedlasting av text og bilder/images. Det blir dyrt å laste ned alt dette hvis en er inne flere ganger pr. dag. Jeg ville helst lest med wap leseren, men telenors link "nekter" dette. Kansje har du/noen en direkte link til wapleseren? Lenke til kommentar
picko Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Bruk mail2wap.com, den fungerer fint. Telenor ekke så glade i oss kunder som regge oss med gratis online-kontoer i sin tid... * Men er det ikke bedre å sette opp mail-klienten? Dintelefon.net Endret 16. september 2004 av picko Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hvordan får jeg lest av min email via djuice/telenors wapleser. Jeg har p900 og bruker Opera browser. Det går fint å gå inn på wap.djuice.no, men når jeg følger linken til online.no wap/email leser så går browseren over til .html sidene hos online. (i stedet for wapsidene) Da kan du kanskje bare heller gå direkte til wap-sidene til online.no? wap.online.no Lenke til kommentar
highlander Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Må gå inn på mail siden din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå