Xvani Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hei! Jeg prøver å logge inn i min NGT router fra Linux boksen min. Har prøvd å telnette fra både terminal og command, men får feilmeldingen bash: telnet: command not found hva er galt? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det betyr nok rett og slett at du ikke har noen telnet-klient installert. Bruk din distros pakkemanager, og installér en. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 for eksempel? (mandrake) Lenke til kommentar
atrax Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Navnet på pakken du skal installere, er etter det jeg fant ut telnet-client-krb5 1.3. Det enkleste er nok å bruke GUI-metoden: Start RPMDrake fra Mandrake Control Center, og finn pakken der. Lenke til kommentar
iCrap Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Xvani: kjør dette som root: urpmi telnet-client-krb5 Endret 16. september 2004 av iCrap Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 der ja, takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå