Lotus-Omega Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Har tidligere tatt opp dette spørsmålet og da fikk jeg til svar at det gikk. Men nå har det seg sånn at i dag hentet jeg meg 1 stk Raptor 74gb og 1 stk WD 200gb s-ata. har fra før av en WD 120gb s-ata der OS og alt ligger. Kom hjem å koblet opp Raptoren til vanlig S-ata kontakt (Ikke raid kontakten) og installerte Xp som gikk problemfritt. Koblet deretter min gamle 120gb til en av de kontaktene som var merket Raid, men ingenting skjedde. prøvde å gå inn i bios for å se på innstillingene. Switchet litt på Promise kontrolleren uten at det ga noen hyggelig resultat. Har nå koblet fra Raptoren for å kjøre på det gamle systemet igjen og lagt 200gb'n pent ved siden av meg. For det som også var planen var å flytte over det som var på den gamle 120gb'n over på 200gb'n og deretter formatere den. Og da er spørsmålet mitt. 1. Går det ikke med 4 s-ata disker på dette hovedkortet uten at jeg må kjøre noen i Raid. 2. Eller er det bare meg som er grønn og ikke har klart å ha riktige innstillinger 3. Er det bare for meg å bytte min 200gb s-ata disk til IDE utgave isteden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå