Reinsdyr Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Trenger virkelig hjelp! Har problemer med at internettet detter ut hele tiden! Fikk problemer etter at jeg innstalerte hjemmenettverk (2pc'r) med "Telenor" ADSL via en "D-link" router. Virker som om den andre pcn har internett hele tiden, mens min mister connection hele tiden.. Aner ikke hva som er galt! Håper virkelig det er noen der ute som har noen ide hva som er galt? Har prøvd meg litt med nettverks innstillinger osv, men virker ikke som om det virket, så jeg er helt fortvilet!... Lenke til kommentar
asno Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Er det en D-link DI-624? En såkalt AirPlusXtreme G som skal kunne gi inntil 108Mbs? Firmware ver 2.42 gir veldig hyppige restart, FW 2.44 bedrer dette noe, men router restarter fremdeles med ujevne mellomrom. Spesielt under litt last. Har samme problem, D-link har ingen løsning. AsNo Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Ser ut som om du har noe av samme problemet som meg... http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...=0#entry2792247 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå