SnowDOG_ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Her kan dere diskutere om MMA (MMA=Mixed Martial Arts) Selv følger eg ivrig med på K1 turnering da eg mener dette er den råeste sporten der ute. UFC og PRIDE liker eg også men syns det blir for mye submission og bryting og lite stående fighting. Edit: Setter ut link til video'r. K1 fighting - Genki vs Royler - Penn vs Ludwig - Sapp vs Fujita UFC / PRIDE fighting - Mange video klipp! Endret 15. september 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg er den eneste i vennegjengen som foretrekker ufc foran f.eks K1 og Pride. Jeg vokste så og si opp med UFC-gjengen så det er vel en god del nostalgi innblandet her. Dessuten kan UFC skilte med "spennende" karer som Tank Abbott! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Tank abbott! savner tank abbott tidene. I de tidene var UFC utrolig å se på. *mimre* Ble faktisk MMA fan da eg for første gang så på UFC. Har gått over til K1 da. Endret 16. september 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå