_ZeTh_ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Har et et integrert lydkort i mitt hovedkort, det er nforce 2. Problemt er at jeg ikke får instalert driverne, eller driverne blir instalert men når jeg skal starte "Nvidia nforce control panel" kommer denne feilmeldingen opp: "Failed to initalize Nvidia audio driver. Please install and try again." men driverne er jo installert. Har hatt dette problemet veldi lenge, jeg har måttet benytte noen andre drivere (Realtek AC97) som mildt sagt er dårlige. Det er mange som sier at nforce 2 kort med integrert lyd har relativt god lyd, dolby digital og hele pakka. er det andre som har de samme problemene som meg og finnes det en løsning på dette? får nemlig logitech z-5300 i posten snart og vil at ting skal fungere ordentlig. Har vurdert å gå til innkjøp av Audigy 2 zs bulk, men jeg vil helst unngå creative produkter. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Er lydkortet slått på i bios? Jeg får en lignende feilmelding hvis lydkortet er "diabled" i bios.Det er netopp kommet ut ny nforce drivere,der ligger også ny driver til lydkortet.Den driveren kan du laste ned her. Lenke til kommentar
_ZeTh_ Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Ja det er slått på i bios ellers ville jeg ikke fått lyd i det hele tatt. Skal prøve å laste ned de driverne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå