Mio Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hei! Kan man på noen måte finne ut om fargene er som dem skal på en skjerm? Jeg har en 19" Nokia 446PRO som fargene virker litt blasse på. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Vært inne på fargeinnstilninger på skjermen og sett? Lenke til kommentar
Mio Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 hehe, jepp! Dem står på Default color. Jeg bygde sammen en pc med en 17" Difusion CRT skjerm, synes bare fargene på den skjermen var mye klarere enn på den jeg har nå. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Okei. Kanskje ikke noe gale med skjermen alikevel. Det er forskjell på skjermer vet du. Noen har sykt skarpe farger, mens andre, kanskje litt billigere skjermer er noe blassere i fargen. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Okei. Kanskje ikke noe gale med skjermen alikevel. Det er forskjell på skjermer vet du. Noen har sykt skarpe farger, mens andre, kanskje litt billigere skjermer er noe blassere i fargen. Jepp,tror det må være det jeg også Beholder skjermen jeg har nå til jeg har råd til en bra flatskjerm. Takker for svar Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Okei. Kanskje ikke noe gale med skjermen alikevel. Det er forskjell på skjermer vet du. Noen har sykt skarpe farger, mens andre, kanskje litt billigere skjermer er noe blassere i fargen. Jepp,tror det må være det jeg også Beholder skjermen jeg har nå til jeg har råd til en bra flatskjerm. Takker for svar No problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå