e321 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hvis jeg skal bytte hardisk vil jeg ta backup av savedgames som jeg har. Kan jeg gjøre dette uten å kjøpe minnekort til 300,- ? Har avalaunch og evox... Lenke til kommentar
roolf Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Ta backup av E, X, Y og Z via FTP til PC. Når den nye disken er på plass overfører du bare filene tilbake. Dersom det er en original disk (som ikke er så stor) som skal skiftes, kan du lage et image av disken og skrive dette tilbake til den nye disken før du setter den inn i xboxen. Bruksanvisning ligger under tutorials på xbox-scene.com. For øvrig regner jeg med at du også har backup av de sentrale filene på C og evt. E. Lykke til. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 den klarer ikke backup av alle partisjonene... Bare C,E og F tror jeg(lenge siden jeg prøvde sist, men det var noe med Z og X å de der) Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Ta en titt her. Med det programmet som ligger her tror jeg det skal gå å ta backup av savene dine, og også overføre saver fra andre til boxen din (men det kan du jo også laste ned gjennom Avalaunch-menysystemet). Lenke til kommentar
roolf Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 den klarer ikke backup av alle partisjonene...Bare C,E og F tror jeg(lenge siden jeg prøvde sist, men det var noe med Z og X å de der) Ok, jeg har sjekket litt på min xbox, og det ser ut til at alle save-games ligger på E:. Ta backup av denne folderen, så regner jeg med at prblemet er løst. Forøvrig var det merkelig at du ikke kunne ta backup av x, y og z. Lykke til. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 på E:\ ja, ser det er noen merkelige mapper der funker sikkert tilslutt Takker for hjelp Lenke til kommentar
e321 Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Den save manager(eller noe sånt)'n funket bra den Har kopiert filene over til pc'n nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå