total Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Kom over en spiller med mange funksjoner og minne til en rimelig pris: Aiptek MP3 Spiller S3 - 256MB m/radio [Kr. 699,-] http://www.multimediaexpress.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1314 Noen som har noen meninger om den? Har søkt masse, men finner ingen annenhåndsinfo på den... Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Den er sikkert helt ok, men så veldig billig og plastikk ut. Lenke til kommentar
total Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 dét er jeg forsåvidt enig i. men jeg tenkte helst på pris versus funksjonene som minneplugg, diktafon, fmradio, og 256 mb minne. Er 700.- en grei pris for dette? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Sikkert helt greit, men ville gått for ett mer kjent merke på grunn av support, garanti o.s.v. Men det er meg da.. folk er forskjellige. Lenke til kommentar
total Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 (endret) har jo to år på kjøpsloven uansett. bestilte en idag.. kommer tilbake med mer info/test edit: skrivefeil Endret 17. september 2004 av total Lenke til kommentar
total Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Denne funker som bare juling. Er svært fornøyd med alle funksjonene i forhold til prisen (diktafon, radio, samt mulighet å avspille sanger i fire forskjellige hastigheter). Kommer nok til å kjøpe noen porta pro for å få mer utav lyden. Det jeg likte best var at ingen drivere eller kabler er nødvendig, og en kan derfor enkelt flytte filer og sanger fra pc til pc. Likte og at usb-kontakten var innslagbar, og en slipper problemet med "hette" som en lett mister, samt størrelsen reduseres. Denne var svært liten og slett ikke så "plastikk" som bildet kan antyde... Alt i alt meget fornøyd. Eneste jeg savner er en shuffle-funksjon... Endret 23. september 2004 av total Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå