las^se Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 hei har en: iiyama vision master pro 455 19" på et skjermkort av typen: geforce 2 mx Problemet er: Bildet flytter/endrer seg hele tiden, slik at jeg til tider må trykke meg inn på osd-menyen, og stille meg tilbake der... noen som vet hva jeg skal gjøre? mvh las^se Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Endrer bildet seg mens du er inne på maskinen, med andre ord mens den er på? Eller endrer bildet seg når du skrur den av forså å skru den på igjen? Hadde samme problemet. Når jeg skrudde maskinen av, forså å ta den på etter en stund, kunne bilde være merkbart flyttet. Hertzen var også stillt på etter hver gang den hadde vært av. Vet ikke hva som skyldte det. Har fått ny skjerm nå da Lenke til kommentar
las^se Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 begge deler den er jo helt fersk, så jeg får vel sende den inn eller.no Lenke til kommentar
madsopp Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 du, Sjekk på sjerminstillinger og på "kort" og sett Hz en på standard eller jaffal ikke på optimal som den sikkert er på. Bildet forandrer seg alltid her også når jeg har på optimal Sjermen takler d bare ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå