Gullars Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hei! Eg har kjøpt ein 1557 bærbar maskin, men har aldri vore noka stor fan av bærbart tastatur/mus. Eg har difor tenkt å kopla på det trådlause Logitech tastaturet- og musa mi når eg er heime. Problemet er at eg berre får kopla på musa, ettersom den bærbare ikkje har mus/tastatur-inngang (kun USB, som eg får musa innpå). Er det muleg å kjøpa eit eller anna som eg kan kopla mellom tastaturet og pc'en slik at eg kan ta det i bruk? Lenke til kommentar
knut Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Prøv med bare den ene USB kontakten. Har sett flere av de trådløse logitech settene hvor man bare trenger den ene USB kontakten for at alt skal fungere. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det stemmer det, spørs hvem logitech du har.... har den usb og en PS2 kontakt + en adapter til usb som gjør den til en PS/2 kontakt slik at du får totalt 2 PS/2, holder det å kun bruke USB pluggen... Ellers så finnes det også adaptere som gir deg to PS/2 kontakter ut av en USB, f.eks på clas ohlson.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå