Daniel Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Jeg kjeder meg noen ganger. Da starter jeg Blender. Og lager noe tøv. Kjapt. Gjerne et lite dyr. Så jeg lager denne tråden for å ikke bare ha dem liggende på harddisken. Det vil neppe være mange spesielt avanserte modeller her, bare små, rare, og ofte hårete, dyr. Som står på gråe plater. Dette er/skulle være en sau: Kamel: Kylling-lignende ting: En mellomting av en sebra og en mammut (med kroppsbygning som en dinosaur): Flere kommer kanskje senere. Cirka hver gang jeg kjeder meg og lager et lite hårete dyr. Endret 17. januar 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
notalive Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 :!: :!: den var kul!! du blir sikkert å poste mye i denne tråden hehe Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Synes det blir litt mye støy... Men en fin liten skapning Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hehe, morsom. Kanskje et nærbilde hadde vært litt bedre? (Og forresten, hva er den tingen som stikker opp bak?) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Se på skyggen, Holger! Det er en hale! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hva med å gjøre halen spiss i både x- og y-dimensjonene. Samt legge til en hårdott på enden? Det hadde blitt moro. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Synes ikke hårene er tette nok. - Man ser den hvite huden under, - han var vel også litt firkanta? Skyggen følger heller ikke hår-shaderen, men er glatt. Men flotte greier, - Blender har også hår shader ja? :] Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hva med å gjøre halen spiss i både x- og y-dimensjonene. Samt legge til en hårdott på enden? Det hadde blitt moro. Helt enig, da hadde den nok blitt enda tøffere Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Haha, morsom topic! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Vet at det er litt stort mellomrom mellom hårene. Men jeg gadd ikke å subdivide. Blir så lang rendertid, etter min mening. Skygge på hårene... det er ikke noe Blender kan gjøre uten videre. Da må jeg begynne å med masse rendringer av partiklene (håret er statiske partikler) og bruke det som tekstur på bakken. Hårdott på halen, derimot, går bra! Endret 16. januar 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Likte afroen på den nye! Lenke til kommentar
notalive Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 kamel ja hmm du kjeder deg, da gidder du å lage hårete kameler å sauer men du gidder ikke å gi de hår/pels? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 kamel ja hmm du kjeder deg, da gidder du å lage hårete kameler å sauer men du gidder ikke å gi de hår/pels? Hva i svart betydde det? Jeg kjeder meg såpass at jeg lager hårete sauer og kameler, men gidder ikke å gi dem hår? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 :!: Dette er morsomme modeller! Keep up the good work. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 det jeg mente var at du ikke gadd å gi de nok hår til å dekke kroppen tror jeg Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Pheeet! Den lille grønne sauen var jo bare den kuleste lille rakkern jeg nokonsinne har sett! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 WoW! Tøffe karer det der. Kamelen har et eller annet uttrykk som får den til å se skikklig morsom ut, og sauen er bare, hva skal man si, kul ! Får håpe du kjeder deg litt til -Zlatzman Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Oi... denne hadde jeg glemt. Uansett, nytt dyr. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 dritbra! holdt på å dette av stolen når jeg så den kyllingen, seriøst asså! men det jeg la merke til er at på skyggen til "sauens" hale så kan du ikke se selve hårdrakten i skyggen, men ellers Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Sånn, nå har jeg laget en sebra også! Elsk meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå