jpwne Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 JAA!!! Tack så mycket! Nu har jag äntligen bestämt vilken skärm jag skall köpa!!! Tack så hemskt mycket! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 høres bra ut... men har LCD fra før PS: denne skulle blitt lagt i brukertester Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg vet ikke. Jeg synes det var mer etterslep enn folk mener det er på denne skjermen. Jaja, det er jo tross alt en 25ms skjerm. Den var utrolig bra iforhold til bildekvalitet, kontrastforhold og fargegjengivelse da. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Har ikke angret et hundredels sekund på at jeg valgte denne.Du kan kjøpe den med god samvittighet... hvor er bildene ? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Skal få lagt til noen bilder, men venter til det blir mørkt så blir det litt lettere å få et godt bilde av baklyset (som man ikke ser!) osv. Ja, håper det har blitt mørkt nok nå :!: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Gratulerer med KONGE skjerm. har dog ingen spørsmål fordi jeg vet du har kjøpt ypperste kvaliet!!! feirer deg litt jeg HE HE , ser skjermguruen har godkjent den , da er det ikke noe tvil om at dette er en bra sak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå