tigergutten Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Kanskje litt teit spørsmål, men kjører på anyway: Wap funker ikke på min tlf (K700i), noen som har tips til hva jeg skal gjøre for å få dette til? Har lagt inn slik at mms funker, er det liknende som må gjøres for å få wap til å fungere også?? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hvem operatør har du? Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Chess Fant litt info på chess sine sider: Manuelt oppsett av WAP: 1. Startside: http://wap.chess.no/ 2. Tilkoplingstype: kontinuerlig 3. Tilkoplingssikkerhet: av 4. Databærer: data 5. Oppringt nr.: +4790002280 6. IP adresse: 010.010.010.010 7. Godkjenningstype: Normal 8. Dataanropstype: ISDN 9. Datahastighet: 9600/14400 10. Brukernavn: dj 11. Passord: dj Noen som vet hva som er "billigst" av GPRS og tlf linje når du har connect abonnementet? Endret 16. september 2004 av tigergutten Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Ved GPRS betaler man kun for det man laster ned, det vil si at man kan laste ned en side og se på den i hundre år, og det koster det samme. Hvis man bruker GSM eller annet betaler man per tellerskritt, så det er altså myyyyyye dyrere. Siden MMS`en fungerer fungerer også GPRS`en din, så da trenger du bare wap-oppsett. På dintelefon.no finner du det du trenger øverst til høyre på siden. Endret 16. september 2004 av Dinsdale Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Tusen takk! Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Hvor går jeg inn for å legge dette inn på k700i?? Ligger det under hovedmenyen på "Kommunikasjon" så "Datakomm."? Itilfelle mangler flere av instillingene på mobilen iforhold til de som står på chess sin side... Håper på hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå