Jonas 90 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Ingen som tenker på pris her da? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Ingen som tenker på pris her da? Du skal ikke tenke pris Du skal bare tenke på hvordan den ser ut og om siden er brukervennlig. Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Pris er jo ikke alltid det viktigste, service og informasjon er også viktig. Jeg tror nok Mpx er en klar vinner på design. Netshop er brukervennlig og grei, men synes ikke de utmerker seg på design. - Judaz - Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Bland en liten del av netshop(f.eks. de at du kan sortere etter ram hastiget\merke) med komplett sin side og legg til itbutikken sine produktnummer, så har du en flott side. (liker å kikke rundt å se hvilken volt den og den cpu`en kjører på...samt cache osv.) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 En kommentar: It butikken har dårlige sider, MEN; de oppgir RMA i % ... dette burde flere gjøre!!!! Ellers: Startit's side suger ja og de fleste butikker er nesten identiske (ferdig kjøpt pakke-løsning?) ... og ja, komplett's gamle sider var best... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 BTW: Netshop oppgir spesifikasjoner på en svært uryddig (og ofte mangelfull) måte, og må dermed gi tapt i konkuransen mener jeg. Dårlig informasjon = dårlig side Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 En kommentar: It butikken har dårlige sider, MEN; de oppgir RMA i % ... dette burde flere gjøre!!!! Snakka bare om at de oppgir produktnavn(også kjent som stepping) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Snakka bare om at de oppgir produktnavn(også kjent som stepping) Kommenterte ikke ditt innelegg.... men å oppgi stepping er selvfølgelig også bra. Liker ogsp at webshoppene bruker de "ekte" navnene (slik man kan sjekke specs. andre plasser).... greit med alle disse jævla radeon kortene (med 128 eller 256 bits etc.) Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Vil personelig anbefale Multicom. Man får god kontakt, rask support. Har hat en del kontakt med dem, f.eks reperasjon, spm om vare, bytte av defekte rambrikker (fikk bedere i retur uten tilegg i pris), de er hyggelig, man får god hjelp av dem... Et seriøst firma... Sender du mail til dem om kvelden, får du svar samme kvelden. Jeg vil ikke anbefale pcutstyr.no de har hatt mye klage. De nekter angreretten! For meg er god service viktigere en priser. Selvsakt så betyr prisene også litt. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Netshop er min favoritt når det gjelder design. Enig.. Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Komplett har uten tvil de beste sidene, og ikke minst at de ser veldig vakker ut. Brukervennlige er de også, en grunn til å bestille alt der i fra. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Uten tvil Netshop! Bra utvalg og _kjempebra_ service! Lenke til kommentar
Jonas 90 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 komplett ser ut til å ha alt i orden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå