Jdronnen Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Hei og hå... Har bestillt meg ny pc, fikk den i dag... Så har selvfølgelig dumme meg klart å tatt 2 forskjellige MERKER RAM inni den helvettes boksa..! Her er de to forskjellige jeg klarte å velge...... Crucial 512mb RAM Corsair 512 RAM Jeg vet at dette ikke har noe å si, men den ene er CL 2,5 og den andre er CL 3. Vil det da si at den som er CL 2,5 blir satt opp til CL 3 ??! Ville dere gitt faen ? eller sendt inn å fått det skikkelig Takker for alle svar ! *Emnetittel redigert av moderator - tre-ords-regelen er der for en grunn* Endret 15. september 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Ville helst sendt tilbake den ene og fått riktig ram, men mulig du får Crucial brikken til å gå på CL2,5. Jeg fikk min til det.(crucial altså) Men dersom du har 2 stk. CL 2,5 brikker kanskje de kan gå på CL2, så det er bare å bytte. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 men så er det vel ikke merkbar forskjell på cl2 og cl2.5 heller da, utenom hvis du studerer benchmarkresultater. Hvis du ikke får stabilitetsproblemer, tror jeg ikke jeg ville ha tatt meg bryet med å bytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå