Stig-Arne Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Kjøpte meg denne telefonen i dag, og har da følgende spørsmål. Går det ann å slå av lyset når den står å lader? Går det ann å slå av kameralyden uten å gå om pc`en? Hvordan sjekker jeg firmware versjon? Ellers må jeg si at dette er en super telefon:) til nå iallefall Lenke til kommentar
minnie Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 At lyset står på når den lader er en feil i firmwaren. Hadde det samme problemet fram til jeg la inn ny firmware. Slå telefonen av og så på igjen mens den lader, da slår lyset seg av. Går ikke an å slå av lyden uten å bruke pc. For å sjekke hvilken firmware du har *#06# Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 (endret) For å sjekke hvilken firmware du har *#06# Feil, den koden er for å sjekke IMEI koden.. Edit: la merke til nå at det står mere:)' Kan jeg oppdatere firmware via IR? Endret 15. september 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Kan jeg oppdatere firmware via IR? Nei. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Fikk lastet inn versjon 12 av firmwaren idag:) Men.. hvor lenge skal egentlig batteriet vare? ladet det natt til i dag, og nå nærmer det seg lading.. Vet at det kommer sett etter ett par, tre ladinger.. men sånn ca.. ? hvordan kan jeg få fjernet operatør logoen? Lenke til kommentar
minnie Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Batteriet varer ca. 3 dager uten å bruke telefonen mye. Er litt skuffa over det. For å fjerne operatørlogoen kan du finne et transparent bilde å bruke det som logo... Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Batteriet varer ca. 3 dager uten å bruke telefonen mye. Er litt skuffa over det. For å fjerne operatørlogoen kan du finne et transparent bilde å bruke det som logo... Jeg har prøvd dette uten hell. Har Tele2 abb. Lenke til kommentar
Klyngve Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hmm. Det går ikke an å legge inn ringelyd for alle i telefonboken (det blir bare standardlyd uansett hva man velger). Er dette fikset i FW12? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Sourze: Det er et problem hos Tele2 og ikke noe vi kan gjøre noe med inntil videre. Men mail dem og mas, så ser de at det er mange som vil ha den bort. pwisher: Har du lagt kontaktene dine i grupper? I så fall prøver telefonen å bruke gruppas ringetone, og hvis den ikke er der, tar den default. Veldig teit at den ikke faller tilbake på telefonbok-ringetone. Jeg bruker ikke grupper på min CX65 av samme grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå