Gromtallegs Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) har sett gjennom linkene til hw.no på sider jeg kan laste ned klokkeprogram, men finner ingenting! er det noen som vet om et bra klokke program til å klokke cpu? venligst hjelp *Emnetittel redigert av moderator, "glokke" rettet til "klokke" (så slipper vi mer pjatt om det), og flyttet til riktig kategori - prøv bedre neste gang* Endret 15. september 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
burugla Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Skal du glokke(?) eller klokke prosessoren? Er ikke helt med... Hvis du i tilfelle skal klokke prosessoren så kan det være en fordel å fortelle hva slags prosessor og hovedkort du har! Edit: Fremdeles sett at du skal "klokke" prosessoren ville jeg kanskje forsøkt å høre på overklokking.no sitt forum. Der finner du gutta som har peil Endret 15. september 2004 av burugla Lenke til kommentar
Gromtallegs Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 det er et pga 370 hovedkort, med en celeron prosessor på 600 mhz Lenke til kommentar
burugla Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Er ingen ekspert på overklokking så les enten på hovedkortprodusentens hjemmeside eller føl deg fram i BIOSen. Må nesten avdvare mot å gjøre ting man ikke er helt sikker på åssen påvirker systemet. Min beste anbefaling er å høre med gutta (og jentene?) på overklokkingsforumet! Lenke til kommentar
Gromtallegs Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 hmmmmmm, oki, men hovedkortet støtter ikke klokking i biosen litt synd Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det finnes ingen program til å overklokke CPU. Dette må du gjøre i BIOS. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det finnes ingen program til å overklokke CPU. Dette må du gjøre i BIOS. Hmm, skal tro hva setfsb gjør da Finn ut hva hovedkortet heter, evt klokkechippen så lar det seg gjøre å klokke Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Er det noe nytt? Har jo lest en del om emnet men aldri sett dette før Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Er det noe nytt? Har jo lest en del om emnet men aldri sett dette før Vel, er vel ikke helt nytt nei... Er usikker på når det kom på banen, holder meg til bios overklokking. Har selvfølgelig testet dette, så jeg vet at det fungerer Men det er kjekt å vite at det fins flere alternativer om det skulle knipe om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå