bulldog Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 1. ENGA 2. RBK 3. TIL .. .. .. 13. Sogndal 14. Stabæk (send ned på Ullevaal i siste runde samtidig som Enga tar seriegullet hjem) Lov å håpe og drømme litt nå da.. Lenke til kommentar
-={espen}=- Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 VålerengaRosenborg Tromsø Ham-Kam Lyn Brann Ikke skyt meg hvis jeg tar feil... Jeg er klar over at du heier på Enga, men ikke bli blåøyd. Selvfølgelig vinner ikke de serien Vinner de, skal jeg løpe naken rundt Sognsvann, og bli filmet. enga er bare 2 poeng bak rbk nå og er i toppform vant 4-1 mot molde oxo så du får vurdere det ass he he Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 VålerengaRosenborg Tromsø Ham-Kam Lyn Brann Ikke skyt meg hvis jeg tar feil... Jeg er klar over at du heier på Enga, men ikke bli blåøyd. Selvfølgelig vinner ikke de serien Vinner de, skal jeg løpe naken rundt Sognsvann, og bli filmet. Bare så vi ikke glemmer det... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Tror Vif greier det, men er ikke så sikker på at Stabæk går ned. Håper de gjør det, for de er ikke en god klubb for spillerne.. Det vil være en fordel for norsk fotball om Vif vinner serien i steden for Rosenborg igjen. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Viktig med seier for Stabæk over RBK. Hadde vært på hue og ræva ned hvis de hadde tapt i dag. Nå er det mer i det blå... Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Begynner nesten å tru kampen RBK hadde mot Sogndal blir siste seieren dems i år. Bodø/Glimt kommer til å være minst like desperate som Stabæk hvis de taper for Lillestrøm, dessuten har de hjemmebane mot RBK. Lyn burde også ha en sjangs til å ta dem. Er en del lag som har en viss teoretisk sjangse til å gå forbi RBK. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jøss, ser at Rosenborg har tapt igjen! Jeg kommer fra Trondheim så Rosenborg er liksom laget mitt, men sånn som de har spilt i det siste så synes jeg fint lite synd på dem om Vålerenga vinner i år. Dessuten vil de kanskje være fint for norsk fotball om Rosenborg tar en skritt ned fra tronen. Det største problemet jeg har med det er at hvis Rosenborg ikke vinner så vil det sikkert være en del gretne tryner å se rundt om i byen, noe som gjør hverdagen min kjipere Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 VålerengaRosenborg Tromsø Ham-Kam Lyn Brann Ikke skyt meg hvis jeg tar feil... Jeg er klar over at du heier på Enga, men ikke bli blåøyd. Selvfølgelig vinner ikke de serien Vinner de, skal jeg løpe naken rundt Sognsvann, og bli filmet. Bare så vi ikke glemmer det... Jeg har kamera! muahahahahahahaha Begynner seriøst å tro det kan gå. Men det er tre tøffe matcher igjen. I kveld er det saftkokerne fra Sogndal. Det blir fest på vestbredden i kveld hvis vi vinner!!! Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Dette ser nok ut til å bli mer spennende enn de fleste har godt av. Vinner Tromsø i mårra blir det ikke akkurat mindre spennende. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Siden VIF klarte å rote det til for seg mot Sogndal i går, så trur jeg løpet er kjørt for dem. Trur også de går på en smell mot Ham-Kam. Kanskje de vinner mot Stabæk hjemme, men det kommer an på om Stabæk er sikra. Ligger Stabæk på kvalik eller nedrykk, trur jeg VIF skal få det tøft i den kampen også. Så RBK vinner i år også. VIF får dessverre sølvet (hadde helst sett de lengre ned på tabellen). Tromsø trur jeg har ramla av lasset, og må slåss om medaljene med Brann og Ham-Kam. LSK tar 6. plassen og Lyn havner på 7. mvh Pantera Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Siden VIF klarte å rote det til for seg mot Sogndal i går, så trur jeg løpet er kjørt for dem. Trur også de går på en smell mot Ham-Kam. Kanskje de vinner mot Stabæk hjemme, men det kommer an på om Stabæk er sikra. Ligger Stabæk på kvalik eller nedrykk, trur jeg VIF skal få det tøft i den kampen også. Så RBK vinner i år også. VIF får dessverre sølvet (hadde helst sett de lengre ned på tabellen). Tromsø trur jeg har ramla av lasset, og må slåss om medaljene med Brann og Ham-Kam. LSK tar 6. plassen og Lyn havner på 7. mvh Pantera Hvorfor skulle løpet være kjørt? Det er jo helt likt, og vif har vist bedre form enn rbk i det siste. Btw.. Vet ikke hvor mye vi skal legge i din mening. 1. RBK2. Tromsø 3. LSK 4. VIF, Brann eller Lyn 14. Sogndal mvh Pantera Blir vel ikke Lsk på tredde vel? hihi Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Hvorfor skulle løpet være kjørt? Det er jo helt likt, og vif har vist bedre form enn rbk i det siste. Btw.. Vet ikke hvor mye vi skal legge i din mening. Bedre form en RBK? Må vel i så fall klare å slå bånnlaget Sogndal hjemme.... Ang. det tabellforslaget mitt, kan det fortsatt gå inn.....bortsett fra at VIF ser ut til å ta sølvet i stedenfor Tromsø. Med seier i de 2 siste kampene kan LSK klare bronse.....men det de har vist de siste kampene tyder vel ikke akkurat på det. Så jeg modifiserer herved tabellforslaget mitt: 1. RBK (47) 2. VIF (43) 3. Ham-Kam (41) 4. LSK (39) 5. Tromsø (39) 6. Brann (39) 7. Lyn (36) 8. Odd (34) 9. Fredrikstad (33) 10. Stabæk (31) 11. Viking (31) 12. Bodø/Glimt (28) 13. Molde (26) 14. Sogndal (20) mvh Pantera Endret 18. oktober 2004 av Pantera Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 6. Brann (39) Brann på 6. plass? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Brann på 6. plass? Ja....Brann slå Viking, og taper på Åråsen. LSK slår ALLTID Brann på Åråsen. mvh Pantera Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Sånn går det når jeg tipper med hjertet... Vålerenga 48 Rosenborg 45 Tromsø 43 Brann 39 Odd 37 Ham-Kam 37 Lyn 37 Fredrikstad 35 Lillestrøm 34 Viking 33 Bodø/Glimt 33 Stabæk 30 Kvallik mot KIL som Stabæk vinner Molde 25 Rykker ned Sogndal 19 Rykker ned Odd Grenland-Tromsø (B) Bodø/Glimt-Rosenborg (H) Fredrikstad-Tromsø (H) Ham-Kam-Vålerenga (B) Sogndal-Odd Grenland (B) Stabæk-Molde (H) Brann-Viking (B) Lyn-Lillestrøm (U) Molde-Bodø/Glimt (B) Odd Grenland-Ham-Kam (H) Vålerenga-Stabæk (H) Viking-Fredrikstad (B) Lillestrøm-Brann (B) Rosenborg-Lyn (H) Tromsø-Sogndal (H) Tabellen 2005 ved slutt Vålerenga Fredrikstad Viking Rosenborg Start Odd Tromsø Brann Bodø/Glimt Ham-Kam Stabæk Lyn - kvallik mot Skeid som Skeid vinner Lillestrøm - Rykker ned, Strømsgodset rykker opp Aalesund - Rykker ned, Sandefjord rykker opp Endret 18. oktober 2004 av Kamerat Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Brann på 6. plass? Ja....Brann slå Viking, og taper på Åråsen. LSK slår ALLTID Brann på Åråsen. mvh Pantera Ikke i år ... LSK 3 - 4 BRANN.... Satser på en underholdene kamp Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ikke i år ... LSK 3 - 4 BRANN.... Satser på en underholdene kamp Underholdene blir det.....4-1 til LSK :!: mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå