BrukerSlettet Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Hvordan blir den øverste delen av tippeligaen (seks beste) til slutt? EDIT: kanskje på feil sted? Endret 15. september 2004 av jolleguten Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Ba en moderator flytte den jeg, så slipper du at den blir stengt. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Vålerenga Rosenborg Tromsø Ham-Kam Lyn Brann Ikke skyt meg hvis jeg tar feil... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 VålerengaRosenborg Tromsø Ham-Kam Lyn Brann Ikke skyt meg hvis jeg tar feil... Jeg er klar over at du heier på Enga, men ikke bli blåøyd. Selvfølgelig vinner ikke de serien Vinner de, skal jeg løpe naken rundt Sognsvann, og bli filmet. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Jeg er klar over at du heier på Enga, men ikke bli blåøyd. Selvfølgelig vinner ikke de serien Vinner de, skal jeg løpe naken rundt Sognsvann, og bli filmet. Prøver bare å være optimist jeg. Kan ikke du komme med et forslag da, du har sikkert mer peiling på fortball enn meg? Endret 15. september 2004 av Kamerat Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 1. RBK 2. Enga 3. Tromsø Resten tør jeg ikke tippe. Den norske ligaen er en idiotkabal uten sidestykke. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 1. RBK 2. Tromsø 3. LSK 4. VIF, Brann eller Lyn 14. Sogndal mvh Pantera Lenke til kommentar
GigaBob Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Håper: 1. VIF 2. TIF (tromsø) 3. Brann 4. Lyn 5. Rosenborg Tror: 1. VIF 2. RBK 3. TIF 4. LSK 5. Lyn Lenke til kommentar
-={espen}=- Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 VålerengaRosenborg Tromsø Ham-Kam Lyn Brann Ikke skyt meg hvis jeg tar feil... den liket ejeg virkelig gått du har oslo laget på topp!!!!!!! Lenke til kommentar
-={espen}=- Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 VålerengaRosenborg Tromsø Ham-Kam Lyn Brann Ikke skyt meg hvis jeg tar feil... Jeg er klar over at du heier på Enga, men ikke bli blåøyd. Selvfølgelig vinner ikke de serien Vinner de, skal jeg løpe naken rundt Sognsvann, og bli filmet. Ja er du forsatt sikker på det der a? enga tar igjen rbk og tromsø nå skjønner du banka rbk 1-4 på lerkendal. så hvem vet go enga Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Et lite problem er at RBK ikke pleier å spille så dårlig. De er nødt til å spille uavgjort eller tape noen kamper, mens Vålenga må vinne de kampene de har igjen... Vansklig, men ikke umulig Jeg tror iallefall ikke RBK vinner alt de har igjen av kamper, de blir jo "forstyrret" med CL og så spiller jo halve RBK på landslaget. VIF kan vel klare det, enda ikke statistikken dems tilsier det Håper iallefall Stabæk (aldri mer Kødderu) og Molde rykker ned. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Tabellen blir Vålerenga Rosenborg Tromsø Ham-Kam Håper jeg... Men tror nok det blir Rosenborg Tromsø Vålerenga Ham-Kam Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Håper: Vålerenga Rosenborg Brann (er vel fysisk umulig å ta igjen rosenborg nå, er det ikke?) LSK Ham-kam Tror: RBK VIF Brann/LSK/Ham-kam Lyn Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Ja er du forsatt sikker på det der a? enga tar igjen rbk og tromsø nå skjønner du banka rbk 1-4 på lerkendal. så hvem vet go enga for slike ting skjer ikke hvert år? RBK vinner likevel Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 1. RBK 2. Tromsø 3. Vålerenga 4. Brann 5. Lillestrøm ... 14. Songdal Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hvis RBK ikke skjerper seg nå kan de fort rykke ned mer enn en plass... Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hmm.. Er ikke så enkelt å si akkuratt nå men.. 1.RBK 2.Tromsø 3.Vålerenga 14.Sogndal Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 1. START! ..oi, vent. Det var 1. divisjon Men de vinner iallfall den da .. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 2. TIF (tromsø) TIL kanskje.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå