akira7 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 En vennine skal ha en ny tlf, og spurte om jeg kunne hjelpe henne. Funksjoner: -Kalender: Ja -MMS: Ja -GPRS: Ja -WAP: Ja -Kalkulator: Ikke så viktig -JAVA: Ja -Spill: Ja Form: -Klapp Ja -Vekt: Det er helt det samme -Antenne: Det er det samme Skjerm: Farge -Over 65000: Ikke så viktig -Størrelse på skjerm: samma -Touchscreen: Ikke så viktig Pris: 2700 til rådighet Diverse: -Merke: Helst merke med et godt skjerm -Kamera: Ja -Videokamera: Ikke så viktig -Symbian: Nei -triband: Helst, ja -Infrarød port: Ja -Bluetooth: Ja -Minne: Ikke så viktig -Minnekort?: Ikke nødvendig -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Ikke så viktig -Radio: Ikke så viktig Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Kansje Siemens SF65 som ble lansert i dag? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Hvordan er skjermen da? Vennina mi liker displayet til Samsung. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Vennina mi liker displayet til Samsung. Samsung har mange telefoner, med mange display. Men SF65 burde være minst like god om ikke bedre; men da jeg ikke har sett denne vil jeg heller ikke gå nærmere inn på det. Den vil nok uansett ikke komme med engang, så da er spørsmålet om det ikke er like greit å se etter en annen telefon,som finnes på markedet idag. - I og med at du "må" ha blåtann så er egentlig Samsung helt utelukket. Blandt de klapp telefonene på markedet vil jeg derfor anbefale Motorola V600 eller SonyEricssonZ600, da begge har blåtann. - Blandt de telefonene som kommer så ser Siemens SF65 og Nokia 7270 ganske interessante ut. - En annen ting jeg lurer på; prisgrensen på 2700, gjelder den med eller uten abbenomang? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Nei, blåtann var ikke så viktig likevel. Den kan velges bort 2700 er uten abo, men kom med forslag. Kan få henne til å legge ut litt mer vis det er ett par hundrelapper vis det er snakk om et bedre tlf. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Ifølge prisguiden til amobil så er nok Z600 det billigste alternativet Den har alt hun vil ha pluss litt til da. Det eneste som er minus med denne er kanskje litt for lite minne og den er egentlig ganske stor til å være en klapp telefon. Men absolutt å anbefale!! Z600 Pris u/abonnement: 2502,- hos Nomatica.com Et annet alternativ er LG-G7100. Denne har jeg ikke selv testet, men har hørt at den er gankse bra og ganske stilig er den også. Flott design, god skjerm, helt ok kamera osv... Lg-G7100 Pris u/abonnement: 2797,- hos UtenAbonnement.no Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Jeg ba henne vente, så hun har bestemt seg for en 6260 Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg ba henne vente, så hun har bestemt seg for en 6260 Den tror jeg kommer til å bli ganske bra Venter på den selv! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Samme her, du vet vel ikke hvor mye den vil koste? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Samme her, du vet vel ikke hvor mye den vil koste? Se her Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Ligg iallefall unna z600. Klumpete og stor telefon. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg vil påstå at en 6260 er overdreven utifra kravene. Den er stor, dyr og tung iforhold til andre klappmobiler. Dette er foresten en symbian telefon; som får meget dårlig batteritid. Nokia selv oppgir standby til 144 timer, og alle som eier en symbian vet at standbyen alltid ligger en god del under det de oppgir, grunnet en stor og strømkrevende skjerm og andre strømkrevende deler. Derfor ville jeg ha anbefalt at du (og hun) heller vurderte en annen telefon. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Ett stort display er alltid kjekt! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Jeg vurderer det. For jeg liker ikke at kameraet ligger på siden. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 At kameraet er på siden er en bagatell da du kan vri skjermen... Men som jeg nevnte ovenfor ville jeg uansett ha anbefalt at du skal vurdere en annen mobil. Lenke til kommentar
amorine Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Jeg ville tatt en titt på V600!!! Er enig med Remerser, at 6260 har litt for mange ulemper. I tillegg har du jo tastatur på begge "Klappene", og hvor praktisk er det når du skal skrive sms....??? Endret 16. september 2004 av amorine Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Ser at noen kanskje misforstår meg, mener ikke at 6260 er for dårlig; men for overdreven. Tviler sterkt på at hun faktisk noen gang vil skjønne halve greia med symbian, (Og dette er desverre ikke bare et engangstilfelle) selv om det ikke er så komplisert. Derfor tror jeg den blir for overdreven, og tar du vekk symbian så står du igjenn med en relativt stor og tung klapp mobil uten noe spesielt ekstra opp i mot andre mobiler. Derfor vil jeg anbefale en annen mobil. Motorola V600 er et absolutt helt greit valg, med en god skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå