robB Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Skal jeg spare til eit drugt videocamera? Eller skal jeg spare til noe til pc'en min? Edit: Du Litejk halder kjeft! Din forpulte jævla satans i helvettes dritt pikk i gjørmo til hagen din!!!!! Endret 12. juli 2006 av robB Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 da e no da so du bestemme da Då robin..... hallo... da ikkje desse folka som er innpå her som bestemmer eller stemmer for kva du skal kjøpa. Det er nett det du skal tenke på sjøl. det er ikkje folk her innpå som skal bestemma kva du har tenkt å kjøpa det er det du som bestemmer heilt sjølv. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Spar til lappen. Det lureste du kan gjøre Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Skal du spare til noe dyrt syns jeg du skal spare til lett MC lappen og sykkel. Når du blir 16 år så kommer du til å angre så inderlig mye slik som jeg gjorde på at jeg ikke begynte å spare mye tidligere. Er du ikke så opptatt av fart så kan du vel spare til ny pc eller noe som du syns er fint EDIT: Så går det ann å spare uten å kjøpe seg noe også, det er ALLTID noe man må bruke penger på Endret 21. september 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
TRS Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Spar til lappen. Det lureste du kan gjøre er faktisk enkelte som ikke liker og kjøre bil, så ikke i alle tilfeller kort og godt, spar til noe du mener du trenger Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Spar til et hus på mount everest. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Videokamera selvsagt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 lappen! Du vil IKKE angre på det vil jeg tro. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Russetiden. Bortkastet tid. Vil heller kaste penger i sjøen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Russetiden. Bortkastet tid. Vil heller kaste penger i sjøen. Hadde jeg hatt valget mellom å kastet penger på sjøen eller å brukt de på å ha det morro før man slutter på skolen vet jeg hva jeg hadde valgt. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Som nevnt er det aller aller lureste: * Lappen * Bil * Spare pengene i banken for bare å ha det... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 * Spare pengene i banken for bare å ha det... penger er til for å brukes Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) er faktisk enkelte som ikke liker og kjøre bil... Det finne to typer mennesker: De som ikke TØR å kjøre bil fordi de er udugelige De som digger å kjøre bil og/eller kjører bil fordi de skjønner at verden blir et bedre sted Endret 22. september 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 hva har du lyst på da? ønsker du deg en bedre pc? digitalkamera? videokamera? tv? stereo? masse du kan spare til, men lappen som er nevnt før er jo alltids kjekk å ha. Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 er faktisk enkelte som ikke liker og kjøre bil... Det finne to typer mennesker: De som ikke TØR å kjøre bil fordi de er udugelige De som digger å kjøre bil og/eller kjører bil fordi de skjønner at verden blir et bedre sted Hvordan blir verden et bedre sted av å kjøre bil?? det var dagens.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå