Znoken Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Lurer bare på om det er noen som vet hvor lang garantid det er på en skjerm....Den skjermen det gjelder er ca 4 år og har kutta helt ut...Er det noen som vet noe om dette hadde jeg vært takknemmelig..... *Emnetittel endret til noe mer beskrivende* Endret 15. september 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Heisann Tror det er 3 års garanti på de fleste skjermer. Det er det iallefall på min og de fleste andre jeg kjenner til. Hvilke skjerm er det, og hvem er leverandøren? Kan jo ta kontakt med dem å spørre?! Lykke til Endret 15. september 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det er fem år reklamasjonsrett på skjermer. Garanti har du ikke behov for. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Det er fem år reklamasjonsrett på skjermer. Garanti har du ikke behov for. Etter det jeg forstår da så kan jeg reklamere på skjermen og få den reparert eller få en ny eller tar jeg helt feil her.... Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Ja, så lenge du ikke har gjort noe annet enn å bruke den på normal måte. Og du må ha kjøpt den som privatperson fra et firma. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det er fem år reklamasjonsrett på skjermer. Garanti har du ikke behov for. Etter det jeg forstår da så kan jeg reklamere på skjermen og få den reparert eller få en ny eller tar jeg helt feil her.... Alle skjermer hadde 3 års garanti. Og hvis skjermen skulle bli ødelagt innen disse 3 årene har du krav på ny. Etter at disse årene er gått tror jeg du fremdeles kan reklamere, som det nevnes i posten oppfor. Men tror bare du får "avslag" på reperasjon etc. Eller er jeg helt på jordet nå kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå